Gott Nytt År!

Ordning...

Ordning…

 

Årskrönikornas tid är nu.  Återblickar och summeringar duggar tätt. Så här var det eller så här blev det, kanske i värsta fall så här ville jag inte att det skulle bli…

Jag hoppar det och väljer väldigt medvetet att endast se framåt.

Under 2016 hoppas att jag ska få följa alla mina ekipage på deras väg mot uppsatta mål och önskar innerligt att vi inte kommer störas av saker vi inte kan påverka.

Jag ser fram emot att få fortsätta följa alla duktiga verksamhetsledare med personal och stötta dem i deras vidare utveckling.

Jag hoppas att alla ”mina” hästar, ja alla andra också förstås, ska få vara friska och glada atleter. Tänk så mycket roligare allt blir då.

Årets planering är är i full gång, det finns mycket roligt på agendan att se fram emot. Lite nytt, spännande och mycket gammalt fast lika spännande.

Kanske kommer jag också att ha tid att ha en häst på utbildning…  Har just du en häst du vill ha vidarutvecklad, hör av dig.

Nu väntar jag på grönt gräs och räknar de minuter som förlänger dagsljuset med en liten stund per vecka .

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

