I tomtens säck

Jaha, vad kom tomten med, om han nu kom alls? Hårda paket, mjuka dito eller kuvert

Här var lyckan stor, hela utrustningen kom i tomtesäcken. Och det var långt innan jag ens visste hur Grand Prix  stavades

Här var lyckan stor, hela utrustningen kom i tomtesäcken. Och det var långt innan jag ens visste hur Grand Prix stavades

med varierande innehåll? Kanske kom han med gåvor till mer behövande… en bra idé att ge bort gåvobevis, vi har oftast det vi behöver och lite till.

Jag har under många år önskat mig en Grand Prix-häst, faktiskt två gånger per år, till födelsedag och julafton men det har inte hörsammats av den strävsamme tomten.

”Finns det några snälla barn?” Japp, snäll är jag så det kan inte bero på brister där. Kanske är det så att jag får fortsätta att önska och under tiden producera, vem vet…

Förutom att hästen saknades fick jag i år av tomten precis vad jag önskat mig. Tror det har blivit enklare att vara Kajsas tomte.

Jag har lite nya idéer om mitt jobb och fått några nya uppdrag som jag ska testa under 2016, förändringar är spännande.

Tror till och med att jag ska sluta önska mig en GP-häst, det finns andra saker jag hellre vill ha.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

